we Join together, for Healing & Ascension, Sharing & Learning, Serving & Loving
我們相聚一起, 為 療癒 和 提昇, 學習 和 分享, 服務 和 愛…

Tuesday, May 10, 2011

只知道我存在

This is so beautiful, to feel and being with
   the divine love and light...
so I'd like to share to all.

It's not to know nor to understand,
It's all about to feel, and to experience.
Everything, in our life;  and

every moment, in everywhere.  
                             ----Jeffrey ----

<< 與神對話 II P.50 >>
我是吹拂你頭髮的風。我是溫暖你身體的太陽。我是在你臉上舞蹈的雨水。
我是空氣中的花香,我是把香氣發散的花朵。我是那負載花香的空氣。

我是你最早的意念之始。我是你最後的意念之終。
我是在那你最精采之際迸發的觀念。我是那觀念成真時的光輝。
我是那促使你做最有愛意的事之感覺。
我是那讓你一再一再渴望此種感覺的部分。

對你們某些人來說,我是純粹的能。
對某些人來說,我是最終的感覺,而這,你們稱之為愛。
你們有些人完全沒有概念我是什麼。你們只知道我存在。

No comments:

Post a Comment